Onze missie

Is het verlenen van kwalitatieve, persoonlijke en efficiënte zorg. Wij gaan tot het uiterste om een bijdrage te leveren aan de kwaliteit van het leven van onze cliënten en om ervoor te zorgen dat zorgbehoevenden voor een langere tijd in hun eigen vertrouwde omgeving kunnen blijven wonen. Wij passen onze zorg aan op ieders cultuur, want onze zorg is persoonlijk en vertrouwend. Cliënten hebben een goed leven, met zoveel mogelijk eigen regie. Medewerkers kunnen snel inspelen en aansluiten op de behoeften en wensen van cliënten en hun omgeving. Cliënten hebben een goed leven, met zoveel mogelijk eigen regie. Medewerkers kunnen snel inspelen en aansluiten op de behoeften en wensen van cliënten en hun omgeving. ThuZo B.V. is en blijft vitaal en (financieel) gezond. Bij ons ligt de focus op kwaliteit en niet kwantiteit. Het voordeel hiervan is dat ThuZo B.V. sterk betrokken is bij de persoonlijke en professionele zorg, waardoor een vertrouwde band ontstaat tussen de zorgbehoevende en de organisatie. Op deze manier houden wij onze zorg persoonlijk en wordt u niet slechts gezien als een nummer. U bent bijzonder voor ons. Daarnaast is uw veiligheid van groots belang, omdat onze zorg wordt geleverd aan huis. Alle medewerkers bij ThuZo B.V. zijn opgeleide professionals die beschikken over een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Daarnaast voeren wij een grondig onderzoek uit om de geschiktheid van een sollicitant te bepalen alvorens diegene in dienst wordt genomen. Dit doen wij om uw veiligheid in uw eigen huis te waarborgen.

Onze visie

Wij houden vast aan de visie van ThuZo B.V., waardoor wij uitstekende zorg kunnen leveren. Hierin is geen ruimte voor concessies. Openheid, actiegerichtheid, eerlijkheid, controle naar elkaar toe, goede communicatie en transparant werken zijn onze kernwaarden. Iedereen kan en mag elkaar aan spreken op werkwijze en integriteit.

Thuzo B.V. blijft een platte organisatie, waarbij iedereen even belangrijk is en elk individu zich bewust is van zijn bijdrage voor de organisatie. De organisatie geeft vertrouwen aan haar cliënten en medewerkers. Flexibiliteit, persoonlijke aandacht en kennis van de zorgvrager maken het dat de cliënt sneller open staat voor het ontvangen van de zorg. Er ontstaat meer begrip en een hoge mate van tevredenheid. Wij zien onszelf als onderdeel van een groter geheel. Van de zorg, van de maatschappij. Wij werken actief samen met partners en wisselen kennis uit. Wij kunnen en willen het niet alleen doen. Hierin zijn wij proactief en toegankelijk, zodat collega’s en cliënten van andere zorgcentra’s onze expertise en ondersteuning optimaal kunnen benutten.

Organisatie

Veiligheid is onderdeel van het kwaliteitsbeleid en wordt voortdurend onder de aandacht van zorgverleners gebracht.

Er wordt gewerkt volgens landelijke richtlijnen op het gebied van kwaliteit en veiligheid. Onder andere de KICK-protocollen van Vilans worden toegepast.

Formele medezeggenschap vindt plaats vanuit de cliëntenraad en de medewerkersvertegenwoordiging.

Thuzo B.V. past de principes voor goed bestuur en toezicht toe overeenkomstig de (vigerende) Governancecode Zorg.


Verbeterpunten

Het kwaliteitsmanagementsysteem wordt, naast de audit cyclus van de externe certificeringsorganisatie, jaarlijks intern geëvalueerd en bijgesteld.

De toepassing van dit addendum is besproken met vertegenwoordigers van zorgvragers en medewerkers.